reklama

Prečo mám vlastný BLOG?

Možno len tak, aby sa mohol vyrozprávať. Povedať niečo, čo som si všimol len ja, alebo si to aj niekto všimol ale nepodal to ďalej.. Čas ukáže, čo tu po mne zostane:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tak toto bude prvý príspevok. V najbližšom čase budem písať, to čo ma zaujalo, s čím súhlasím a s čím nie. Možno nájdem pár spriaznených duší, možno pár odporcov, ..ale život by mal byť o tom, že každý má právo na svoj názor a svoj životný štýl. A najlepšie je diskutovať o tom. A hlavne treba pripustiť, že aj ten druhý môže mať pravdu. Dejiny sú dôkazom toho že nie vždy to tak bolo. Optimisti veria že ľudstvo sa poučí z minulosti, no historici vedia, že dejiny sa opakujú. Uvidíme, čo prinesie budúcnosť.

Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu