reklama

slečna E.Zet.

Neveril by som, že na ňu budem myslieť aj dnes, .. ale ono to asi časom prejde, ... snáď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyhlasujem ťa za pasívneho fajčiara, povedala, .....
videl som jej to v očiach,
.. a možno som ju chápal .

Čím je to jemnejšie tým je to silnejšie,
.. teraz už viem.

A to bolo krajšie ako hra.

Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu