reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

reklama

Politika, filozofia

Na východ od Raja, alebo ako píše John Steinbeck

Ján Kapusta

Na východ od Raja, alebo ako píše John Steinbeck

Čítate knihy? Mne táto príjemná úchylka zostala až doteraz. A až po čase si uvedomujem o čo som prišiel, keď som na gympli knihy schválne nečítal. Ale nie je kniha ako kniha. Niektoré sa dobre čítajú len v čase svojho vzniku, iné si naopak, radi prečítate aj desaťročia po autorovej smrti. Johna Steinbeck má úžasnú schopnosť opísať človeka, jeho charakter, myšlienkové pochody a túžby. Opísať postavu, tak aby ste plne pochopili jej konanie, a vžili sa do jej túžob, lásky, skrytého strachu a nenávisti nie je jednoduché. John Steinbeck to vie takmer dokonale.

  • 11. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 275x
  • 21
Čo je to 4D svet? alebo Kde existuje Boh?

Ján Kapusta

Čo je to 4D svet? alebo Kde existuje Boh?

Táto otázka ma už zamestnáva dlšie. Existuje 4D teda štvor-dimenzionálny svet? Alebo tento v ktorom žijeme .. teda obyčajný trojrozmerný je konečný a žiadny iný neexistuje? Skúsim to rozobrať podrobnejšie.

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 795x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu