reklama

Prší

Vonku prší. Pomaly je tu jeseň. .. A ja som šťastný. Každé ročné obdobie .. je nové ročné obdobie s tebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Prišla jar. Po niečom som túžil. Po niekom. Niekom, komu budem dôverovať.


Aj tak to bolo nečakané a rýchle.
Dotkla si sa mojich vlasov a ja som nevedel čo to robíš. Ani ty nie.
A potom si ma pustila za svoje múry. Ja som išiel a usmieval sa na teba.
A stále ťa objavujem. Aká si zvedavá a krásna.

Kráčaj vedľa mňa..

Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu