reklama

Prší

Vonku prší. Pomaly je tu zima. .. je to už iné. Smutné. Hľadali sme, no nenašli sme. Snažili sme sa chápať, ale nešlo to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte stále mi zostáva dúfať.... ze nieco take ako "navzdy"existuje a ze raz stretne aj mna...ze sa raz najde clovek, ktoremubudem moct naozaj povedat vsetky svoje tajomstva a myslienky... a zeked sa nanho o 35 rokov pozriem tak si budem moct povedat, ze to staloza to.... a ze presne v tej chvili ako si na toto poviem sa na mnapozrie, pobozka ma a povie ze ma lubi...a ze tych 35 rokov stalo zato....

nadej zomiera posledna...

Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu