reklama

Sedem, Janči sedem

Ešte pred nedavnom mi Petra hovorila: No sex, no kids. Nechcem nič riskovať. A minulý týždeň sedíme v Auparku na kafe a hovori: - Začalo ma to s tým sexom baviť. Sedem, Janči, sedem. - Za víkend?- Nie, len za nedeľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

V tej chvíli mi nenapadlo spýtať sa či jej, alebo jeho, ale predpokladadám že jej. Nečakal som, ale doprajem jej, nech si to užije. Spomienka na rozhovor by zapadla medzi milión ďalších spomienok a stratila by sa. Ale včera sa oživila.

- Janči, mám nový job. A je úplne super.
- Tak to oslávime, večer ideme na Plzeň, som u teba o siedmej.

Sedíme večer na pive, Petra sa už 15 minút rozplýva nad novou prácou. Hlavná referentka spoločnosti pre medzinárodné vzťahy. Pre anglofónne krajiny, a možno aj pre Afriku. Bude musieť robiť program zahraničným delgáciám a zoznámiť sa s pár diplomatmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Hneď v auguste idem do Írska. A tá šéfka mi povedala, že mám ideálny vek na túto pozíciu. Na deti mám ešte čas a po troch rokoch môžem s touto referenciou robiť kdekoľvek v Európe. Dúfam že nebudem tehotná.

- Jasné že nie, však berieš tabletky, nie?
- Nie, ja to svinstvo do seba nedostanem.
- Hm chápem (snažil som sa nahodiť môj chápavý pohľad), kondómy sú tiež spolahlivé, takže don't worry.

Po negatívnom geste v jej tvári, mi začali v hlave kolovať zaujímavé asociácie na číslo sedem a skoro mi zabehlo.

- Ty si len počítaš dni? Nemyslíš, že je to trochu nespolahlivé?
- Nie, Janči, nepočítam. Dávame si pozor, teda Kristián si dáva pozor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nazoaj mi zabehlo. Sústo cestovín skoro skončilo späť na tanieri. Po zvyšok večera sa pokúšam zakryť príznaky šoku, pôsobiť pozitívne a vtipkovať. Celkom to ide. Petra sa ešte stále usmieva. Po ďalšom pive je to znova o niečo jednoduchšie.

- Petra, vždy som ti závidel tvoj byt. Máš dobrý výhľad na vodu.
- To hej, Janči, ale keď sa vyleje tak ma tu môže zaplaviť.
- Veď už ti stavaujú ten múr, budeš mať ochranu.
- To hej, aspoň niekde, ...

Do noci sa ozýva zdvojený smiech.

Ján Kapusta

Ján Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam knihy v metre, mám rádsladké raňajky a moje kreslo Poäng. Žijem v Prahe a občas sa vyskytujem na Slovensku.Ak si niekedy miloval ženu alebo vlasť, prežil si výnimočné šťastie, a ak potom umrieš, to už nie je dôležité. (Ernest Hemingway) Zoznam autorových rubrík:  Informačné technológieRecenziePolitika, filozofiaVýpravyVýplodyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu